Emekliler Derneği Üye Emekli Listesi

19 Nisan 2013 Cuma

Emekliler Derneği Üye Emekli Listesi: Emekliler derneği TÜED ve TİED olarak yapılanmış. TÜED yani Türkiye emekliler derneğine kayıtlı üyelerin isimleri ve kayıtlı olduğu iller derneğin sitesinde yayınlanmış. Derneğe üyemiyim ismim varmı diyorsanız buradan şehirlere göre isme bakabilirsiniz. Aşağıdaki sayfa yı açtığınıızda şehirler önünüze gelecek bu şehirlere göre isminizi sorgulattırmanız gerekiyor. Teknolojiden yararlanabilirsiniz.isim listesi önünüze geldiğinde İnternet explorer da üst sağ tarafta bulunan düzeni tıklayın ”bu sayfada bul” kısmı gelecek.(ingilizce olanlar için sağ üstte edit kısmına tıklatarak find tuşuna basın yan tarafta küçük bir bölüm açılacak)açılan pencereye isminizi yazın ve ara tuşuna basın isminiz varsa bulacaktır. Muhtemelen pdf arama bölümü açılacağından sağdaki oka belli aralıklarla basmanız gerekiyor.

Emekliler derneği kayıtlı üye listesi Türkiye işçi emekliler derneği ne ait http://www.tied.org.tr/anasayfa.htm sitesinden kaldırılmıştır. En azından Bu derneğe kesinti varmı öğrenmek isterseniz buraya dokunun

2 yorum

  1. songül özdemir28 Ocak 2014 02:55

    emekli dernegi maşın ne kadar kesildigini soracam

    YanıtlaSil
  2. Türkiye İşçi Emeklileri Derneği, taksitli kömür satışı oyunu ile, binlerce emekliyi derneğe üye yapmış, SGK marifeti ile, her yılın Şubat ayında, 18 TL aidat kesintisi yapmaktadır.

    Bende bu üyelerden (!) biriyim. Emekli maaşımdan genelde kesintiler olur. Bunlar, tedavi, ilaç gibi kesintilerdir. Bu nedenle, yıllardır Şubat ayında yapılan 18 TL kesintinin farkına varmamışım. Bu yıl, E-devlet şifresi ile sayfaama girdiğimde, tesadüfen farketmem üzerine, dernek kesintisini gördüm. Geriye dönük araştırmam üzerine, her yılın Şubat ayında bu kesintinin yapıldığını tesbit ettim.

    Bunun üzerine SGK'ya ve derneğe mail gönderdim. Dernek, lütfedip cevap bile yazmadı. SGK ise, ilgili dernekle mailleşti. SGK'ya verilen yanıt: "Derneğimizin Eşrefpaşa Şubesi üyesidir" şeklindedir ve kanıt olarakta "Üye Giriş Belgesi" ni göndermişler.

    Üye Giriş Belgesi'ni görünce hayret ettim. Belgedeki imza, bana değil, eşime aitti. Durumu kendisine sorduğumda zor hatırladı. Kolay değil, 12 yıl geçmiş aradan. O tarihte ikamet etmekte olduğumuz sokakta, bazı komşuların taksitle kömür aldığını gören eşim, bizede getirirmisin? diye sorduğunda, zate kamyonda var olan kömürlerden, derhal evimize indirmişler. Benim kimlik bilgilerimi, emekli tahsis numaramı ve fotoğrafımı eşimden almışlar. Formalite gereğidir diyerek, üye giriş belgesinide benim adıma imzalatmışlar. Ve bu geçersiz üyeliğe dayanarak, yıllarca aidat kesmişler.

    Emeklilerin bu şekilde derneğe üye yapılması, sahtekarlıktan başka bir şey değildir. Eşim, benim adıma, bir siyasi partiye üye olabilirmi? Veya, benim adıma oy kullanabilir mi? Dernekler Kanunu'da böyle bir şeye izin vermez.

    Başıma gelen bu olay üzerine, internetten araştırmam sonucu, binlerce emekliye aynı şeyi yaptıklarının haberlerini okudum. Üye sayıları 700 bin civarındaymış ve suya sabuna dokunmadan, SGK aracılığı ile aidatlar kesilip, kendilerine aktarılıyormuş. Bu cesareti ve gücü kimden alıyorlar?

    Mailleşme ile sonuç alamamdığımdan, SGK Genel Müdürlüğü ve sözkonusu derneğin Genel Başkanlığı'na taahütlü yazılar gönderdim. Şİmdi bir süre bekleyeceğim. Haksız yere kesilen bu aidatları, efendi gibi iade etmezlerce, Cumhuriyet Savcılığına, suç duyurusunda bulunacağım.

    YanıtlaSil

 

En Çok Okunanlar

Etiket Bulutu

Sidebar One